14

2013-02-10 @ 17:10:34 | Permalink | blogg100
 
Kameran som jag köpte när 2012 nästan var över har ett problem: lätt att få fläckar på sensorn som ger fläckar på bilderna. Så en dag försökte jag testa om min kamera hade samma problem som alla andras. PANIKEN som uppstår när jag inser att bilden är alldels fläckig av prickar, ett ganska stort antal tusenlappar har jag lagt ner på den. Bara för att en stund senare inse att jag fotade ju ett skitigt bussfönster.
 
Jag är sjukligt nöjd över min kamera, den är så himla bra helt enkelt. Men den kostade verkligen en hel del. Och det var inte helt enkelt för mig att köpa den. Vad har jag för rättighet, egentligen? Pengar kan ju i princip allt gå till någonting bättre, vettigare. När jag väl verkligen hade råd, väntade och våndades jag flera månader extra med att köpa den ändå. Och när jag verkligen hade bestämt mig, satt jag och stirrade på "beställ"-knappen i flera timmar. För om jag ska vara helt ärlig, så får jag det inte riktigt att gå ihop sig. 
 
Vill mest berätta det här för att det var inte bara roligt att köpa en ny kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback