mitt hår

2014-10-05 @ 10:38:42 | Permalink | Allmänt
YOLO tänkte jag en lördagsnatt i våras och bestämde mig för att färga håret eldfärgat. Med sommaren orkade jag inte upprätthålla det och lagom till hösten blev det svart. Men det sög typ, så det fick återgå till eldfärgat igen. Tänkte visa lite selfies på hur min hårfärg har ändrat sig och sen försöka visa hur det ser ut nu.
Såhär såg det ut i början av sommaren. Rosa. Även om jag hatar rosa känns det helt rätt att ha haft rosa hår någon gång. 
Sen blev det svart. Ganska najs, men fruktansvärt färglöst. Nu hade jag ju fått blodad tand för rött hår1
Så det fick bli eldfärgat igen. 
Svårt att visa på någon bild hur det fadear ut i ljusare. Min korridorskompis som färgar håret, hon är jätteduktig.
Ja, typ såhär ser det ut. Trivs väldigt bra i hårfärgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback