Amerikanskt bibliotek

2012-12-06 @ 18:00:25 | Permalink | Allmänt
Det här är bilder från ett amerikanskt bibliotek. Japp, du läste rätt. Innan du blir alltför glad, vill jag berätta om mitt besök på biblioteket. 
 
Jag var där för cirkus två år sedan och biblioteket - bestående utav ett enda rum som mina bilder fångar upp det mesta av - är ett av fyra bibliotek (som verkar vara ungefär lika stora) för en stad på ungefär 100 000 invånare. I princip alla som besöker biblioteket (eller, alla som besökte biblioteket när jag var där) lånar/lämnar igen dvd-filmer eller lånar dator för internetuppkoppling.
 
Min stora fundering är lite vad biblioteket egentligen har mer av, dvd-filmer och musik eller böcker? Inget solklart svar känner jag.

Kommentarer
Postat av: james

man använder dem som våg, alltsä väger saker med dem!

2012-12-14 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback